تحقیقات جدید از دانشگاه های غربی unravels به معنای جدیدی از ارتباطات است که اجازه می دهد تا باکتری ها مانند Burkholderia cenocepacia (B. cenocepacia) برای مقاومت در برابر آنتی بیوتیک ها. B. cenocepacia باکتری های زیست محیطی است که باعث عفونت های ویرانگر در بیماران مبتلا به فیبروز کیستیک (CF) و یا با سیستم ایمنی است.

دکتر میگل Valvano و نویسنده اول عمر ال Halfawy ، دانشجوی دکترای ، نشان می دهد که سلول های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک بیشتری را درتولید جمعیت باکتریایی و مولکول های کوچک را با سلول های مقاوم در برابر کمتر ، آنها را به قتل آنتی بیوتیک مقاوم تر . این مولکول های کوچک ، که از اسیدهای آمینه اصلاح شده ( بلوک های ساختمان استفاده می شود تا پروتئین ) ، حفاظت نه تنها سلول های حساس تر از B. cenocepacia بلکه باکتری های دیگر از جمله یک عامل بیماریزا به شدت رواج CF ، سودوموناس آئروژینوزا ، و E. کولی مشتق شده . این تحقیق در PLOS ONE منتشر شده است.
"این یافته ها نشان می دهد یک مکانیسم جدید از مقاومت ضد میکروبی بر اساس ارتباط شیمیایی بین سلول های باکتریایی توسط مولکول های کوچک که در مقابل اثر آنتی بیوتیک ها محافظت می کند، می گوید:" دکتر Valvano ، استاد کمکی در گروه میکروبیولوژی و ایمونولوژی در دانشکده Schulich غربی در پزشکی و دندانپزشکی ، در حال حاضر استاد و صندلی در دانشگاه بلفاست کوئین . " این راه را برای طراحی داروهای جدید برای جلوگیری از اثر این مواد شیمیایی ، بنابراین به طور موثر کاهش بار مقاومت ضد میکروبی . "
" این مولکول های کوچک را می توان مورد استفاده و تولید شده توسط تقریبا همه باکتری ها با استثنائات محدود است، بنابراین ما می توانیم این مولکول های کوچک به عنوان یک زبان جهانی است که می تواند توسط بسیاری از باکتری درک نظر ، می گوید:" ال Halfawy ، که این یافته ها به نام هیجان انگیز است. " راه دیگری که Burkholderia ارتباط برقرار سطح بالا در آن از مقاومت است با آزاد کردن پروتئین های کوچکی به وجود دشمن پاک کردن و اتصال به آنتی بیوتیک های کشنده ، در نتیجه اثر خود را کاهش . " گام بعدی این است برای پیدا کردن راه هایی برای مهار این پدیده .
پژوهش انجام شده در غرب ، با کمک مالی از فیبروز کیستیک کانادا و همچنین از طریق کمک مالی ماری کوری ادغام حرفه ای تامین شده بود.

آموزش mms موبایل ویندوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, | 22:23 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت